Ratowanie porzuconych koszyków

Poziom trudności
Poziom
Średni
Wdrożenie
Wdrożenie
15 min
Wielu spośród naszych potencjalnych klientów zatrzymuje się dosłownie o krok od zakupu - dodając produkt "do koszyka" lub po prostu porzucając transakcję w trakcie., problem w tym, że praktycznie zawsze takie transakcje nie są wznawiane. Ale tak być nie musi! Zatrudnij automatyzację, która zapyta każdego klienta który nie doprowadził transakcji do końca, o to dlaczego tak się stało. W ten sposób jesteś w stanie uratować wiele "porzuconych koszyków" - Do Ciebie należy wyłącznie określenie wiadomości którą mają otrzymywać niedoszli klienci!
1
Monitorowanie koszyka

Pierwszym krokiem ratowania koszyków jest ich monitorowanie i odpowiedni czas oraz forma reakcji.

2
Automatyczne działania

W większości przypadków wystarczy automatyczna reakcja w postaci wiadomości e-mail zachęcającej do kontynuacji zakupów i/lub zadania pytania o to co poszło nie tak.

3
Osobista interwencja

W niektórych przypadkach może zaistnieć potrzeba osobistej interwencji. Wtedy automatyzacja pomoże Ci obsłużyć klienta angażując minimum Twojego czasu.

MailChimp Mixpanel

Wykorzystaj Scenariusz

Przygotowaliśmy materiały, dzięki którym możesz łatwo wdrożyć automatyzację w swoim projekcie.
Wystarczy Ci podstawowa wiedza z zakresu narzędzi, które omawiamy w początkowym module Programu, a także szacowana ilość czasu na wdrożenie. W przypadku niektórych automatyzacji, oferujemy także szczegółowy wideo tutorial z omówieniem scenariusza.

Dlaczego warto automatyzować Sprzedaż?

Jednym z fundamentów sprzedaży jest realizacja określonego procesu z zachowaniem możliwie jak najwyższej skuteczności oraz jakości. Niejednokrotnie realizujemy tam bardzo powtarzalne czynności, które zajmują mnóstwo czasu. A jednocześnie brak szybkiej reakcji (czy brak reakcji w ogóle) zmniejsza naszą szansę na zakończenie procesu z sukcesem. A gdy dochodzi do problemów, trudno podejmować jakieś decyzje bez wglądu do danych dotyczących procesu.
Automatyzowanie procesu sprzedaży oraz usprawnienie jego elementów ma na celu przede wszystkim zwiększenie skuteczności naszych działań tak, abyśmy my mogli skupić się na budowaniu relacji z klientem i dostarczaniu mu jak najlepszych wrażeń dotyczących naszych usług.

© 2020 zautomatyzowani.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.