Zbieranie feedbacku od klientów

Poziom trudności
Poziom
Średni
Wdrożenie
Wdrożenie
90 min
Opieranie rozwoju biznesu na podstawie bieżącego feedbacku od klientów pomaga tworzyć rozwiązania bardziej dostosowane do ich potrzeb i aktualnych problemów, problem w tym, że często w obliczu dużej liczby obowiązków, nie jesteśmy w stanie regularnie rozmawiać z klientami oraz użytkownikami. Porzucając ten proces, opieramy decyzje biznesowe w oparciu o niepełne dane lub naszą własną opinię. To często kończy się źle! Zatrudnij automatyzację, która regularnie będzie kontaktować się z Twoimi użytkownikami w celu gromadzenia feedbacku oraz dodatkowych informacji, których potrzebujesz by tworzyć lepsze rozwiązania - wystarczy że stworzysz ankiety i ustawiasz harmonogram zgodnie z którym wysyłana jest do klientów!
1
Nieustannie przeprowadzane ankiety

Raz przygotowane ankiety mogą być regularnie przesyłane do klientów i nieustannie zbierać ich opinie i sugestie.

2
Ankiety uzależnione od zdarzeń

Możesz zapytać swoich klientów o wrażenia po skorzystaniu z wybranej funkcji Twojego produktu lub o np. o powód zrezygnowania z Twoich usług. Specjalny formularz zostanie wysłany po wykonaniu przez nich określonej akcji.

Typeform SendGrid

Wykorzystaj Scenariusz

Przygotowaliśmy materiały, dzięki którym możesz łatwo wdrożyć automatyzację w swoim projekcie.
Wystarczy Ci podstawowa wiedza z zakresu narzędzi, które omawiamy w początkowym module Programu, a także szacowana ilość czasu na wdrożenie. W przypadku niektórych automatyzacji, oferujemy także szczegółowy wideo tutorial z omówieniem scenariusza.

Dlaczego warto automatyzować Marketing?

Działania marketingowe można sprowadzić do dwóch obszarów: tworzenia treści i udostępniania, które dążą do tego aby nasz komunikat dotarł do osób, które nas interesują. Zarówno jeden jak i drugi obszar wymagają wiele kreatywnej pracy. Jednocześnie na każdym kroku spotykamy się z powtarzalnymi elementami, których realizacja wymaga dużej inwestycji czasu. Przykładowo samo zaprojektowanie materiałów promocyjnych jest zadaniem typowo kreatywnym. Ale już przekonwertowanie projektu na kilkanaście różnych formatów, jest czynnością bardzo powtarzalną i czasochłonną - szczególnie gdy musimy wprowadzić drobne poprawki.
Na szczęście oba te obszary można automatyzować lub wspierać automatyzacjami. Często wystarczą gotowe narzędzia i ich połączenie do tego aby osiągnąć zamierzony efekt. Dzięki temu zyskujemy przestrzeń, aby więcej uwagi poświęcić części kreatywnej i skupić się na tworzeniu jak najwyższej jakości materiałów, dopasowanych do naszego odbiorcy i idealnego klienta.

© 2020 zautomatyzowani.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.