Planowanie postów w Social Media

Poziom trudności
Poziom
Średni
Wdrożenie
Wdrożenie
245 min
Planowanie postów w mediach społecznościowych to obecnie jeden z podstawowych procesów marketingowych niemal każdego biznesu, problem w tym, że zazwyczaj zajmuje to wiele czasu a utrzymanie stałego harmonogramu wymaga dużo kreatywności, uwagi i dyscypliny! Zatrudnij automatyzację, która będzie pilnować harmonogramu za Ciebie na podstawie wprowadzonych wcześniej danych. Zadba również o to aby ponownie publikować starsze treści, które nadal są aktualne - jedyne czego potrzebujesz to źródła danych oraz harmonogramu!
1
Tworzenie treści

Część treści publikowanych w Social Media wymaga większej uwagi oraz często zgromadzenia różnych informacji. Optymalizując proces ich gromadzenia, jesteś w stanie raz przygotowany materiał wykorzystać w różnych kanałach.

2
Zarządzanie treścią

Przechowując tworzone treści w jednym miejscu, jesteś w stanie nimi łatwo zarządzać - usuwać te które nie są już aktualne oraz masowo aktualizować wybrane z nich.

3
Ponowne wykorzystanie

Niektóre ze stworzonych przez Ciebie treści nie dezaktualizują się w czasie. Warto regularnie je promować aby docierać do nowych odbiorców.

Buffer Actiondesk ClickUp

Wykorzystaj Scenariusz

Przygotowaliśmy materiały, dzięki którym możesz łatwo wdrożyć automatyzację w swoim projekcie.
Wystarczy Ci podstawowa wiedza z zakresu narzędzi, które omawiamy w początkowym module Programu, a także szacowana ilość czasu na wdrożenie. W przypadku niektórych automatyzacji, oferujemy także szczegółowy wideo tutorial z omówieniem scenariusza.

Dlaczego warto automatyzować Marketing?

Działania marketingowe można sprowadzić do dwóch obszarów: tworzenia treści i udostępniania, które dążą do tego aby nasz komunikat dotarł do osób, które nas interesują. Zarówno jeden jak i drugi obszar wymagają wiele kreatywnej pracy. Jednocześnie na każdym kroku spotykamy się z powtarzalnymi elementami, których realizacja wymaga dużej inwestycji czasu. Przykładowo samo zaprojektowanie materiałów promocyjnych jest zadaniem typowo kreatywnym. Ale już przekonwertowanie projektu na kilkanaście różnych formatów, jest czynnością bardzo powtarzalną i czasochłonną - szczególnie gdy musimy wprowadzić drobne poprawki.
Na szczęście oba te obszary można automatyzować lub wspierać automatyzacjami. Często wystarczą gotowe narzędzia i ich połączenie do tego aby osiągnąć zamierzony efekt. Dzięki temu zyskujemy przestrzeń, aby więcej uwagi poświęcić części kreatywnej i skupić się na tworzeniu jak najwyższej jakości materiałów, dopasowanych do naszego odbiorcy i idealnego klienta.

© 2021 zautomatyzowani.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.