Automatyczny upselling i crosseling produktów

Poziom trudności
Poziom
Średni
Wdrożenie
Wdrożenie
90 min
Jednym z czterech sposobów zwiększenia przychodu, jest zwiększenie średniej kwoty transakcji. Sposobem aby to osiągnąć jest chociażby sprzedaż dodatkowych produktów (tzw. upselling), problem w tym, że myśląc o sprzedaży zwykle do głowy przychodzą nam nowi klienci a nie Ci których już mamy, podczas gdy nasi obecni klienci mogą być zainteresowani dodatkowymi produktami z naszej oferty! Zatrudnij automatyzację, która zaproponuje Twoim obecnym klientom, inne produkty bądź usługi z Twojej oferty - do Ciebie należy wyłącznie określenie jakie produkty masz w ofercie i w jakiej sytuacji chcesz je oferować!
1
Dodatkowe oferty

Możesz oferować dodatkowe usługi lub produkty swoim obecnym klientom z pomocą automatycznych e-maili oraz procesu zakupu.

2
Obsługa zamówień

Obsługa zamówień i wystawianie dokumentów księgowych może być w pełni automatyczne z pomocą systemu ankiet oraz faktur.

SendGrid Stripe WooCommerce WordPress MailerLite

Wykorzystaj Scenariusz

Przygotowaliśmy materiały, dzięki którym możesz łatwo wdrożyć automatyzację w swoim projekcie.
Wystarczy Ci podstawowa wiedza z zakresu narzędzi, które omawiamy w początkowym module Programu, a także szacowana ilość czasu na wdrożenie. W przypadku niektórych automatyzacji, oferujemy także szczegółowy wideo tutorial z omówieniem scenariusza.

Dlaczego warto automatyzować Sprzedaż?

Jednym z fundamentów sprzedaży jest realizacja określonego procesu z zachowaniem możliwie jak najwyższej skuteczności oraz jakości. Niejednokrotnie realizujemy tam bardzo powtarzalne czynności, które zajmują mnóstwo czasu. A jednocześnie brak szybkiej reakcji (czy brak reakcji w ogóle) zmniejsza naszą szansę na zakończenie procesu z sukcesem. A gdy dochodzi do problemów, trudno podejmować jakieś decyzje bez wglądu do danych dotyczących procesu.
Automatyzowanie procesu sprzedaży oraz usprawnienie jego elementów ma na celu przede wszystkim zwiększenie skuteczności naszych działań tak, abyśmy my mogli skupić się na budowaniu relacji z klientem i dostarczaniu mu jak najlepszych wrażeń dotyczących naszych usług.

© 2020 zautomatyzowani.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.