Zendesk



🔗 www
Prawdziwy kombajn do obsługi klienta - pozwala zintegrować wiele kanałów jak maile i social media w jedną skrzynkę odbiorczą. Ma też mnóstwo dodatkowych opcji, makr i wbudowanych automatyzacji. Pozwala na obsługę czatu, infolinii i wiele więcej., problem w tym że wystarczy, że połączysz wszystkie swoje kanały i skrzynki mailowe do Zendesk i ustawisz reguły automatyczne
1
Makra i reguły

Pozwolą Ci automatycznie przydzielać zgłoszenia do odpowiedniego agenta, wysyłać zautomatyzowane odpowiedzi czy ankiety satysfakcji po zamknięciu ticket’u

2
Co warto skonfigurować

Korzystamy z Zendesk i jest świetny, naszym zdaniem jego oblicze powinno być jednak trochę bardziej „ludzkie”. Konwersacje z klientami powinny być prowadzone w krótkiej, przyjacielskiej formule, a nie z pomocą „agentów” i „ticketów #43545”. Warto więc z pomocą reguł sprawić by Zendesk był trochę bardziej przyjazny

sales and billing

Wykorzystaj Zendesk

Przygotowaliśmy materiały, w których pokazujemy jak wykorzystać Zendesk w praktyce.
Niektóre warsztaty połączone są ze scenariuszami automatyzacji,
które w pełnej wersji dostępne są w ramach programu "Biznes i Marketing na Autopilocie".

© 2020 zautomatyzowani.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.