Oszczędź czas dzięki
Automatyzacji

Program Szkoleniowy, podczas którego nauczysz się pracować wydajniej i rozwijać projekty z wykorzystaniem automatyzacji, bez kodowania! Program realizujesz w swoim tempie, z naszą pomocą, a materiały i scenariusze dostępne są bezterminowo!

Dołączam do programu

Spędziłem ponad 10 lat na budowie projektów w sieci, obsługujących setki tysięcy klientów i zarabiających miliony PLN aż dotarłem do miejsca, gdzie koszty skalowania wzrosły tak znacząco, że zacząłem zastanawiać się, czy jest lepsza droga. Jest! Odpowiedź to automatyzacja.

Grzegorz Róg
Autor, prowadzi eduweb.pl & learnux.io

Prowadząc moją działalność w Internecie, niemal wszystkie procesy prowadzę samodzielnie. Tworzenie treści jest najważniejszym z nich a nieustannie brakowało mi czasu, który zabierały mi procesy marketingowe, sprzedażowe i kwestie formalne. Było tak do chwili, gdy poznałem potencjał robotów i automatyzacji. Naprawdę można pracować w inny sposób!

Adam Gospodarczyk
Autor, prowadzi overment.com

Scenariusze automatyzacji

W trakcie Programu wykorzystujemy scenariusze automatyzacji gotowe do zastosowania oraz tworzymy z Tobą dedykowane automatyzacje. Oto kilka przykładów:

Planowanie postów w Social Media

Planowanie postów w mediach społecznościowych to obecnie jeden z podstawowych procesów marketingowych niemal każdego biznesu , problem w tym, że zazwyczaj zajmuje to wiele czasu a utrzymanie stałego harmonogramu wymaga dużo kreatywności, uwagi i dyscypliny Zatrudnij automatyzację, która będzie pilnować harmonogramu za Ciebie na podstawie wprowadzonych wcześniej danych. Zadba również o to aby ponownie publikować starsze treści, które nadal są aktualne - jedyne czego potrzebujesz to źródła danych oraz harmonogramu !

  • 1
    Tworzenie treści

    Część treści publikowanych w Social Media wymaga większej uwagi oraz często zgromadzenia różnych informacji. Optymalizując proces ich gromadzenia, jesteś w stanie raz przygotowany materiał wykorzystać w różnych kanałach.

  • 2
    Zarządzanie treścią

    Przechowując tworzone treści w jednym miejscu, jesteś w stanie nimi łatwo zarządzać - usuwać te które nie są już aktualne oraz masowo aktualizować wybrane z nich.

  • 3
    Ponowne wykorzystanie

    Niektóre ze stworzonych przez Ciebie treści nie dezaktualizują się w czasie. Warto regularnie je promować aby docierać do nowych odbiorców.

Pół-automatyczny onboarding pracowników

Koszty nieudanych rekrutacji to nie tylko stracone pieniądze ale przede wszystkim czas - zarówno nasz jak i kandydata. Jednym z ważniejszych elementów procesu rekrutacji jest onboarding - który pomimo tego, że dzieje się już po zatrudnieniu pracownika, nadal często stanowi obszar za który odpowiedzialny jest zespół HR , problem w tym, że onboarding wymaga zaangażowania ze strony reprezentantów różnych działów firmy oraz w niektórych sytuacjach - zaangażowania zarządu firmy. Dodatkowo po wdrożeniu pracownia, ten często angażuje czas innych pracowników ze względu na brak dostępu do wiedzy "hurtowo" przekazanej w trakcie kilku dni wdrożeniowych Zatrudnij automatyzację, która poprowadzi cały proces onboardingu wyłączając elementy które są niezbędne do budowania relacji z pracownikiem. W ten sposób zmniejszy ryzyko i zaangażowanie procesu wdrożenia nowego pracownika - Ty musisz przygotować sam proces i dodawać dane nowego pracownika !

  • 1
    Źródła danych

    Zbierz w jednym miejscu lub w razie potrzeby stwórz, wszystkie niezbędne materiały potrzebne nowemu pracownikowi.

  • 2
    Umawianie spotkań

    Onboarding nowego pracownika wymaga spotkań z członkami zespołu i managerami. Możesz wykorzystać narzędzia takie jak Calendly w celu prostszej organizacji.

  • 3
    Weryfikacja etapów

    Określ strukturę raportu z procesu onboardingu aby mieć pewność, przebiegł on pomyślnie.

Automatyczny newsletter

Najważniejszym zasobem marketingowym w obecnym świecie Internetu jest lista mailowa , problem w tym, że utrzymanie aktywnych odbiorców wymaga regularnego kontaktu, co z kolei wymaga od nas dyscypliny i wielu godzin prac nad wysokiej jakości treściami Zatrudnij automatyzację, która pozwoli Ci gromadzić i tworzyć treści w łatwo dostępnym arkuszu a następnie wysyłać je zgodnie z Twoim harmonogramem, również do nowych subskrybentów - Ty tylko potrzebujesz źródła danych oraz harmonogramu !

  • 1
    Tworzenie treści

    Przygotowując materiały do mailingu, możesz gromadzić je w taki sposób, aby bez wysiłku wykorzystywać je w różnych kanałach.

  • 2
    Modularna struktura

    Zaplanowanie treści newlsettera w oparciu o moduły daje możliwość składania go jak „z klocków”. To z kolei daje niemal nieograniczone możliwości kombinacji treści oraz wykorzystywania ich w innych formatach.

  • 3
    Ponowne wykorzystanie

    W niektórych przypadkach treść newslettera jest ponadczasowa i może zostać wykorzystana ponownie w stosunku do nowych subskrybentów.

Automatyczny upselling i crosseling produktów

Jednym z czterech sposobów zwiększenia przychodu, jest zwiększenie średniej kwoty transakcji. Sposobem aby to osiągnąć jest chociażby sprzedaż dodatkowych produktów (tzw. upselling) , problem w tym, że myśląc o sprzedaży zwykle do głowy przychodzą nam nowi klienci a nie Ci których już mamy, podczas gdy nasi obecni klienci mogą być zainteresowani dodatkowymi produktami z naszej oferty Zatrudnij automatyzację, która zaproponuje Twoim obecnym klientom, inne produkty bądź usługi z Twojej oferty - do Ciebie należy wyłącznie określenie jakie produkty masz w ofercie i w jakiej sytuacji chcesz je oferować !

  • 1
    Dodatkowe oferty

    Możesz oferować dodatkowe usługi lub produkty swoim obecnym klientom z pomocą automatycznych e-maili oraz procesu zakupu.

  • 2
    Obsługa zamówień

    Obsługa zamówień i wystawianie dokumentów księgowych może być w pełni automatyczne z pomocą systemu ankiet oraz faktur.

To tylko kilka przykładów, z ponad 100 scenariuszy które otrzymasz w Programie! Wiesz, co jest w tym wszystkim najlepsze? Że te automatyzacje zostały stworzone w kontekście realnej potrzeby biznesowej, którą my (autorzy) mieliśmy na drodze do pełnej automatyzacji naszej pracy!

Grzegorz Róg
Autor Programu

NIEKTÓRE Z PONAD 50 NARZĘDZI, KTÓRE WYKORZYSTUJEMY WDRAŻAJĄC AUTOMATYZACJE

WIDEO + SCENARIUSZE

Uczysz się we własnym tempie

Wiemy, że obecnie trudno znaleźć czas na naukę i pogodzić to z pracą. Temat, który chcemy Ci przedstawić nie jest prosty, ale jego nauka nie wymaga wiedzy technicznej. Gwarantujemy, że każda zainwestowana godzina zwróci się przynajmniej 10x!

  • Bezterminowy dostęp

    Główna część Programu jest dostępna w postaci wcześniej przygotowanych lekcji wideo i scenariuszy - w ten sposób możesz uczyć się gdzie chcesz i kiedy chcesz oraz wracać do materiałów.

  • Pomocna społeczność 24/7

    Otrzymasz bezterminowy dostęp do zamkniętej grupy w ramach naszej społeczności, gdzie możesz uzyskać pomoc od Autorów i innych uczestników czy omówić Twoje scenariusze.

  • Konsultacje i Check-in'y

    Jeśli chcesz, w czwartki o 18:00 możesz wziąć udział w konsultacjach z Autorami, a w soboty o 10:00 lub 20:00 masz możliwość pracy na żywo z innymi uczestnikami.

  • Wybierasz, co chcesz

    W ramach Programu otrzymujesz bezterminowy dostęp do materiałów - nie musisz przerabiać wszystkich naraz. Gdy poznasz podstawy, scenariusze będą zawsze pod ręką!

Przygotowaliśmy dla Ciebie między innymi

Scenariuszy
100+
Godzin wideo
30+
Godzin konsultacji
20

Dlaczego powstał ten Program?

Jakiś czas temu odkryliśmy potencjał nowych narzędzi automatyzacji, próbując usprawnić procesy biznesowe i marketingowe w naszych internetowych projektach oraz codziennej pracy. Okazuje się jednak, że od zrozumienia potencjału narzędzi, jak Zapier, do wdrożenia praktycznych, działających automatyzacji prowadzi dość długa droga.


Przede wszystkim - nawet mając świadomość możliwości, jakie daje nam technologia, nadal staliśmy przed pytaniem - co zautomatyzować? Jakie konkretnie scenariusze pomogą nam w codziennej pracy? Okazuje się, że pytanie należało postawić inaczej... ale tego dowiedzieliśmy się dużo później. Tobie proponujemy drogę na skróty!

Mówiąc wprost - gdybyśmy 2 lata temu mieli podobne źródło wiedzy, oszczędzilibyśmy setki godzin poświęconych na rozpoznawanie odpowiednich narzędzi, schematów automatyzacji. Na rozwiązanie problemów, które dziś zajmuje nam 10 sekund, często poświęcaliśmy dziesiątki godzin pracy.


Postanowiliśmy przygotować Program, aby oszczędzić Ci pracy i przekazać całą naszą wiedzę w zakresie rozwiązań, które pozwolą w internetowych projektach zaoszczędzić setki godzin i tysiące złotych. To esencja ponad 2-letniej pracy z automatyzacjami, którą zamykamy w niezwykle przystępne kompendium.

Adam Gospodarczyk

Programista nawrócony na no-code (no, prawie 😅). Spędził niemal 10 lat rozwijając internetowe startupy oraz jeden z największych kanałów dla front-end developerów na YouTube. Jego unikalne umiejętności wywodzą się z połączenia biznesu i programowania - ta niebezpieczna mieszanka razem z narzędziami do automatyzacji generuje niezwykły materiał wybuchowy. Rezultatem eksplozji jest gigantyczny wzrost konwersji oraz prawdziwe podejście na zasadzie "nie ma rzeczy niemożliwych". W Programie Adam, tam gdzie trzeba, przygotowuje małe, reużywalne snippety kodu, co znacznie ułatwi nam pracę.

Subów na YouTube
25 tysięcy
Automatyzacji
200+
Klientów
1000+

Grzegorz Róg

Internetowy przedsiębiorca, projektant, edukator. Człowiek wielu talentów. Świadomość tego, że może wiele potęguje jego determinację do oszczędzania czasu gdzie tylko się da. Prowadzi małe i duże zespoły informatyczne, serwisy obsługujące setki tysięcy klientów, czasem podejmując sie heroicznych zleceń optymalizacji procesów w firmach. Ciągle się uczy a to, co już potrafi przekazuje innym w przystępnej formie. Jego doba ma 72 godziny dzięki robotom, które zatrudnia w ramach licznych automatyzacji.

Prowadzonych serwisów
10+
Automatyzacji
500+
Tysięcy klientów
200+

Dla kogo jest ten Program?

Pracownicy agencji i Software House

Jeżeli pracujesz w agencji marketingowej lub software house, możesz wykorzystać automatyzację do optymalizacji czasu realizacji projektów dla klientów. Dodatkowo możliwość iteracji i szybkiego wprowadzania zmian mogą stać się przewagą konkurencyjną dla całej firmy a dla Ciebie - drogą do awansu i podwyżki.

Freelancerzy

Jeżeli działasz jako "one-man army" - jednocześnie realizujesz projekty dla klientów oraz procesy związane z prowadzeniem swojej działalności - to dzięki automatyzacji stworzysz sobie przestrzeń, która da Ci zupełnie nowe możliwości do działania.

Marketing Ninjas

Jeżeli pracujesz jako Manager lub Specjalista w działach marketingu w większej firmie, to automatyzacje dosłownie przeniosą Twoją pracę na kolejny poziom a ich odpowiednie wykorzystanie przeniesie się na wyniki, które do tej pory wydawały się być poza zasięgiem.

Startupowcy

Jeżeli podobnie jak my, realizujesz poboczne projekty lub prowadzisz startującą firmę, dużo iterujesz, szukasz product market fit i dużo eksperymentujesz, to środowisko automatyzacji i pracy no-code jest dla Ciebie!

Dla kogo NIE jest ten Program?

Managerowie wyższego szczebla

Którzy rzadko kiedy "brudzą sobie ręce" faktyczną pracą nad wdrażaniem zaprojektowanych procesów i raczej tylko zarządzają ludźmi w organizacji i tworzą frameworki. Wyślijcie kogoś 😆

Właściciele dużych firm

Którzy outsource'ują większość zadań i nie interesuja ich szczegóły tego, jak procesy są optymalizowane. Ich firma zapewne zyska na automatyzacji. Sprezentujcie Program sprytnemu pracownikowi - generaliście.

Specjaliści z małym doświadczeniem

Chodzi o osoby, które dopiero zaczynają w jakiejś dziedzinie i zajmują się bardzo, ale to bardzo małym kawałkiem biznesu. Przykładowo, tylko rozliczają delegacje albo piszą posty na jedną platformę SM.

Wyspecjalizowani programiści

Chodzi o osoby, które pracują z wąskim wycinkiem w którym się specjalizują, przykładowo eksperci baz danych. Automatyzacje mają największy potencjał tam, gdzie można połączyć ze sobą wiele dziedzin i usprawnić proces wertykalnie.

Jak zorganizowany jest Program i ile trwa?


Program przygotowaliśmy tak, aby można było przerabiać go we własnym tempie i w każdej chwili wracać do materiałów wideo, które są podstawą do nauki, a także do odpowiednich scenariuszy, które będą Ci potrzebne w danej chwili. Nie ma konieczności "nadążania" z materiałem a przerwa w nauce nie spowoduje, że stracisz szansę na jego ukończenie. Dostęp do materiałów masz bezterminowo, my będziemy je aktualizować, a w ramach społeczności możesz liczyć na naszą pomoc również po zakończeniu oficjalnego czasu trwania Programu.

To, co zdecydowanie rekomendujemy to zarezerwowanie czasu na udział w pierwszym tygodniu Programu razem z nami - ten tydzień jest bardzo ważny, ponieważ poznasz tam podstawy i narzędzia, z których będziemy korzystać w dalszej części. W kolejnych tygodniach zajmiemy się wdrażaniem rozmaitych automatyzacji - niektóre będziesz chciał poznać dokładniej, inne mniej. Twoje zaangażowanie nie musi być równe w każdym tygodniu.

Pamiętaj, że do wszystkiego, włącznie z zamkniętą grupą Programu, zachowasz dostęp bezterminowo. Obejmuje to lekcje wideo ale też scenariusze. Rozpisany przez nas harmonogram jest czasem, w którym my będziemy też dla Ciebie dostępni, w tym na konsultacjach, będziesz mógł także poznać innych uczestników i uczyć się razem z nimi. To zwiększa motywację i fajnie będzie, jeśli uda Ci się uczestniczyć w tym trybie, zwłaszcza, jeśli chcesz poznać innych i na bieżąco rozwiązywać problemy! Uważamy jednak że największą wartość zyskasz w dłuższym czasie, wracając do materiałów i scenariuszy we właściwym momencie, a gdy coś sprawi Ci kłopot - jesteśmy na społeczności.

ZARABIAJ WDRAŻAJĄC AUTOMATYZACJE

3000 zł do odebrania

...w zleceniach bezpośrednio po Programie. To opcja dla freelancerów, którzy widzą w automatyzacji potencjał do wdrożeń. Obecnie pracujemy dla wielu klientów, którzy w swoich projektach wdrażają automatyzacje. Osoby, które spełnią warunki Programu - między innymi oddadzą na czas zadania i przerobią wymagany materiał, mogą liczyć na gwarantowany zwrot kosztów.

Harmonogram Programu

Tydzień 1 - Podstawy & Narzędzia & Możliwości

Mimo, że dostęp masz bezterminowo, możesz uczyć się razem z innymi. Zwłaszcza ten tydzień proponujemy przerobić wspólnie! Podstawy to wprowadzenie do narzędzi i technik automatyzacji. Zastosowania, które pozwalają zrozumieć filozofię automatyzacji i narzędzi no-code.

Tydzień 2 - Content i Landing Page

Poznasz automatyzacje, które pomogą Ci w organizacji i generowaniu treści a także przygotujesz jedno "źródło prawdy" Twoich treści, z którego będą czerpały marketingowe automatyzacje.

Tydzień 3 - Marketing & E-mail Marketing

Przerobimy mnóstwo automatyzacji, które pozwolą Ci na regularną publikację treści oraz ich recykling z pomocą rozmaitych mediów społecznościowych. Dowiesz się jak skutecznie generować leady, zbierać feedback, obsługiwać listy mailowe i landing page.

Tydzień 4 - Prototypy & MVP

W tej części między innymi zajmiemy się automatyzacjami które pozwolą mierzyć skuteczność naszych działań, prowadzić A/B testy oraz przygotować dashboardy z raportami dla nas i przełożonych / klientów.

Tydzień 5 - Sprzedaż online

W tym tygodniu zaczniemy przerabiać automatyzacje sprzedażowe, które pozwalają na przykład reaktywować klientów czy wysyłać powiadomienia o opuszczonym koszyku. Skupimy się też na organizacji zadań i powiadomieniach do zespołu sprzedażowego a nawet automatycznym generowaniu prezentacji sprzedażowych i ofert!.

Tydzień 6 - Automatyzacje dla sprzedawców

Przygotujemy szereg automatyzacji które głównie zorientowane są sprzedażowo, ale pozwalają też bardziej zaangażować klientów, np. z pomocą programu poleceń.

Tydzień 7 - Administracja & Księgowość

Zajmiemy się automatyzacjami, które pozwolą nam ogarnąć dokumenty w firmie a także częściowo księgowość, kontrakty i inne rzeczy, które nie powinny nam zajmować czasu.

Tydzień 8 - Zarządzanie zadaniami

To jest czas na przećwiczenie Twoich własnych pomysłów na automatyzację i przegadanie ich na społeczności lub w ramach konsultacji z nami. Można też chwilę odsapnąć ;) Dla osób, które dołaczają tylko na część biznesową, w tym czasie organizujemy powtórkę z pierwszego tygodnia Programu - Podstawy & Narzędzia

Nic nie ryzykujesz

W Pełnym Pakiecie dostęp do 100+ automatyzacji, które będziemy aktualizować, w miarę rozwoju Programu. Społeczność Pionierów narzędzi no-code, w ramach której możesz zadawać pytania, wymieniać się automatyzacjami, zlecać wykonanie scenariuszy i wiele więcej!

Podsumowując - co zyskujesz?

W Pełnym Pakiecie dostęp do 100+ automatyzacji, które będziemy aktualizować, w miarę rozwoju Programu. Społeczność Pionierów narzędzi no-code, w ramach której możesz zadawać pytania, wymieniać się automatyzacjami, zlecać wykonanie scenariuszy i wiele więcej!

W PEŁNYM PAKIECIE NIEOGRANICZONY DOSTĘP DO

  • Zamkniętej Społeczności No-code

  • 100+ aktualizowanych Scenariuszy

  • 30+ godzin wideo tłumaczących Scenariusze

  • 20+ godzin konsultacji, dodatkowych materiałów

Gwarancja Satysfakcji


Do końca pierwszego tygodnia Programu możesz uzyskać pełny zwrot kosztów.

Dowiedz się więcej o polityce zwrotów

PAKIETY

PAKIETY AGENCYJNE

Dostęp indywidualny Dostęp dla firm / agencji

Dołączam do programu

Oszczędź w pakiecie firmowym

W ramach edycji przygotowaliśmy dostęp tylko dla 100 osób. O możliwości dołączenia będzie decydować kolejność zgłoszeń. Zapisz się już teraz 👇 *ceny netto

Przygotowaliśmy specjalny cennik dla firm, które chcą wykupić dostęp do Programu dla więcej niż 3 osób, a także dla Agencji, które w tym wariancie mogą bezterminowo korzystać z Automatyzacji w ramach całego zespołu i wykorzystać je na potrzeby wdrożeń u klientów.

PLN 4.990
  • 8 tygodni nauki z Grzegorzem i Adamem

  • Bezterminowy dostęp do Scenariuszy oraz nagrań

  • 20 godzin konsultacji grupowych + check-iny

  • 6 miesięcy dostępu do Społeczności zautomatyzowani.pl

  • 🎁 BONUS: Dostęp do 1000+ godzin szkoleń eduweb.pl w trakcie Programu

ONE-PAGER DLA SZEFA

Pobierz przygotowany przez nas dokument, który możesz przesłać do swojego szefa.

E-mail do szefa

Zobacz szablon wiadomości e-mail, do której możesz dołączyć one-pager.

FIRMY OD 3 OSÓB

PLN 1.990/ osobę

Licencja na Program i Automatyzacje przypisana jest do konkretnych osób, dla których Twoja firma kupuje dostęp i nie można jej przenosić.

  • Dostęp do całego Programu Biznes + Marketing

  • Bezterminowy dostęp do automatyzacji

  • Od 3 do 50 pracowników

  • Indywidualna pomoc w jednym wdrożeniu

AGENCJE

PLN 19.900

Dostęp do Programu dla maksymalnie 30 pracowników w domenie firmowej. Możliwość przypinania licencji nowym osobom.

  • Dostęp do całego Programu Biznes + Marketing

  • Bezterminowy dostęp do automatyzacji

  • Komercyjne wykorzystanie Scenariuszy

  • Indywidualna pomoc w jednym wdrożeniu

ONE-PAGER DLA SZEFA

Pobierz przygotowany przez nas dokument, który możesz przesłać do swojego szefa.

E-mail do szefa

Zobacz szablon wiadomości e-mail, do której możesz dołączyć one-pager.

Zapisując się na kurs nie wiedziałem, że otrzymam trzy-cztery razy więcej wiedzy niż zapłaciłem. Siłą programu jest skuteczność w przekazywaniu nauki (oprócz tej regularnej jest mnóstwo bonusów) oraz zbudowanie społeczności pasjonatów. Każdy uczestnik ma zapewnione indywidualne wsparcie Grzegorza lub Adama. Z przyjemnością wezmę udział w kolejnych szkoleniach.

Piotr Lewandowski

Nie skończyłem jeszcze szkolenia, ale już mogę powiedzieć, że jest ono świetne. Dużo materiału, motywacji, wsparcie społeczności i Grzegorza, tak rozbudowanego szkolenia pod względem technicznym nigdy nie przechodziłem - a przechodziłem wiele. Widać, że w przygotowanie zostało włożone masę pracy, już teraz mogę zagwarantować, że w ciemno wchodzę w każde kolejne szkolenie (...)

Michał Michasiów

(...) Do kursu dołączyłem z czystej ciekawości czy naprawdę mam tak otwarty umysł, jak mi się wydawało. Okazało się, że to, co wiem to dopiero początek drogi. Kurs pokazał mi zupełnie inne możliwości podejścia do różnych problemów. Podczas 6 tygodni znalazło się kilka narzędzi, które wprowadzę do mojego codziennego workflow podczas pracy.

Sebastian Wesołowski

Ś​wietnie zainwestowany czas i pieniądze​ (...) Ciekawe zadania, wyzwania, konsultacje, check-iny oraz super atmosfera w grupie - to wszystko sprawiło, że kończę program z dużą dawką nowej wiedzy i inspiracji, które od razu po programie zamierzam wykorzystać w praktyce. Polecam!

Marlena Nowak

Automatyzacje pokazane na konkretnych przykładach. Podczas programu nie ma czasu na nudę, stopień trudności jest stopniowany. Materiały na wysokim poziomie. Dużą wartością są też check-iny i konsultacje, na których warto być. (...) Grzegorz niewątpliwie masz talent do przekazywania wiedzy.

Jacek Szkołut

(...) Szkolenie przygotowane i przeprowadzone profesjonalnie, pragmatycznie i z wielką pasją. Teraz przed Grzegorzem trudne wyzwanie - zrobić kolejne edycje na równie wysokim poziomie. Powodzenia!

Robert B

Bardzo dobre szkolenie. Uczy myślenia no-code, a nie tylko korzystania z narzędzi. Dużym plusem jest praca w kontekście biznesowym, a nie tworzenie odrealnionych przykładów. Te dwie rzeczy dały mi dużą wartość, którą mogę wykorzystywać w negocjacjach i pracy z klientem. Czekam na kolejne takie szkolenia.

Michał Sosnowski

Esencja filozofii no-code zamknięta w ramach uporządkowanego Programu trwającego 6 tygodni. Czterdzieści dwa dni bardzo intensywnie spędzonego czasu, który całkowicie zmienia podejście i sposób myślenia na temat tworzenia współczesnych stron www. Do tego cotygodniowe konsultacje z Grzegorzem, spotkania z innymi użytkownikami w formie Check-Inów oraz dostęp (w trakcie Programu oraz po jego ukończeniu) do Slacka z liczną grupą pasjonatów no-code. Polecam!

Łukasz Dmitruk

(...) bardzo wysoko oceniam formę i treść kursu, ponieważ kończę go z bardzo konkretnymi umiejętnościami do wykorzystania od zaraz, a nie zaliczyłbym się nawet do początkujących w tym obszarze. Moja najlepsza inwestycja pod każdym względem!!! # Grzegorzu postrzegam Cię, jako osobę, która łączy w sobie pasję, profesjonalizm i pomysłowość, którymi umiesz dzielić się z innymi

Jarosław Adamek

Brałem udział w kilku szkoleniach i to zdecydowanie mogę polecić na 120% (...) Fantastyczne atmosfera, wspaniali ludzie, którzy pomagają sobie nawzajem i taka ilość informacji, że opadnie Wam szczęka. Czego chcieć więcej? Pewnie tylko kolejnych szkoleń firmowanych przez Grzegorza

Krzysztof Piekarz

Ponieważ to pierwsza edycja Programu Automatyzacji, wkrótce dodamy opinie jego uczestników. Poniżej prezentujemy recenzje Programu "Strony WWW bez Kodowania" organizowanego w tym samym formacie.

Najczęściej zadawane pytania

Możliwość zakupu Programu będziemy przydzielać w kolejności zgłoszeń. W pierwszej edycji przewidujemy 100 miejsc.

Ponieważ zawiera praktyczną wiedzę, która przez minione lata pozwoliła nam oszczędzić jego wielokrotność i jesteśmy przekonani, że również otrzymasz wielokrotny zwrot z tej inwestycji. Program jest bogaty w aktywności, zawiera konsultacje, wsparcie mentorów, aktualizacje automatyzacji i wiele więcej - to wszystko warte jest dużo więcej, niż proponowana przez nas cena. Otrzymujesz dostęp do 100+ scenariuszy, nagrań, społeczności i 8 tygodni nauki z nami w cenie, która często jest odpowiednikiem jednego dnia korporacyjnego szkolenia.

Ponieważ chcemy, aby Program miał wyjątkową jakość a także zależy nam na tym, aby w trakcie Programu uczestnicy otrzymywali od nas należytą pomoc. Chcemy także, aby uczestnicy mieli świadomość zamkniętej formuły Programu, która dostępna jest jedynie dla osób, które z niego najbardziej skorzystają. Planujemy jednak kolejne edycje i jeśli zainteresowanie będzie duże, postaramy się je sprawnie uruchomić.

Dostęp do Programu możesz wykupić dokonując wpłaty całości, lub kupując na raty. W przypadku wyboru rat - pierwszą płacisz od razu (850 zł), a kolejne w trakcie programu, na początku i po każdych około 2 tygodniach. UWAGA! Masz prawo do rezygnacji z Programu do końca pierwszego tygodnia, jeśli to zrobisz, otrzymasz zwrot wpłaconych rat. Przy chęci rezygnacji w kolejnych tygodniach, opłacone już raty przepadają.

Gwarancją udziału w Programie jest opłacenie całości lub pierwszej raty. Jeśli możliwość zakupów jest otwarta - masz pewne miejsce. Gdy osiągniemy limit miejsc zamkniemy koszyk. Opłacenie pierwszej raty gwarantuje udział w Programie i przed jego rozpoczęciem nie musisz dopłacać reszty kwoty. O terminach płatności kolejnych rat poinformujemy w trakcie Programu.

Nie ma. Dla firm, które planują zakup więcej niż 3 dostępów przewidujemy rabat - w tym przypadku prosimy o kontakt na hello@automatify.io

To zależy. Nie musisz uczyć się z harmonogramem - dostęp jest bezterminowy a materiały przygotowane wcześniej, scenariusze są opisane. Możesz korzystać z nich wtedy, gdy potrzebujesz. Przygotowaliśmy jednak proponowany harmonogram, w którym mogą wziąć udział zwłaszcza osoby, które chcą skorzystać z dodatkowych aktywności i nauki z nami. W przypadku proponowanego harmonogramu, optymalny czas nauki to przynajmniej godzina dziennie. Powinno to wystarczyć na przyswojenie wiedzy z Programu, ale nie wystarczy na przygotowanie i wdrożenie własnych automatyzacji. Nie jesteśmy w stanie oszacować czasu, jaki potrzebujesz na to by wdrożyć działające rozwiązania u siebie, ale zakładając, że poświęcisz jeszcze raz tyle czasu, co na naukę - na pewno osiągniesz dobre rezultaty. Wdrożeniem możesz jednak zająć się już po Programie, cały czas mając dostęp do materiałów. Podsumowując: sensowna wersja minimum to 1 godzina nauki dziennie, jeśli chcesz wyciągnąć maksimum w najkrótszym czasie, 2-3 godziny nauki+wdrażania własnych automatyzacji dziennie. Po to, żebyś w trakcie Programu miał czas na odpoczynek czy wdrożenie własnych pomysłów, robimy w nim przerwę.

Nic strasznego. Rozumiemy to i Program jest ułożony tak, aby nawet ktoś komu wypadnie np. jeden tydzień (o ile nie jest to pierwszy tydzień;) poradził sobie dalej bez nadrabiania zaległości. W programie kolejne tygodnie nie wynikają z poprzednich, więc mając podstawy można wskoczyć do niego w dowolnym momencie, albo na przykład uczestniczyć w samych konsultacjach etc. Na własnym przykładzie wiemy jak trudno jest zorganizować czas, dajemy Wam więc wybór - osoby bardziej zaangażowane wyciągną więcej ucząc się systematycznie, reszta ma bezterminowy dostęp i skorzysta w odpowiedniej chwili.

Na zwrot masz 7 dni liczone od pierwszego dnia wykupionej edycji.

Jeśli nie minęło 7 dni od pierwszego dnia wykupionej edycji - aby zwrot był skuteczny, należy wykonać go przez stronę https://zautomatyzowani.pl/zwrot/ - to warunek konieczny do tego, aby zwrot został rozpatrzony. Zwroty w innej formie mogą nie być uwzględnione. Nie musisz podawać żadnego powodu zwrotu a cała procedura zajmie Ci kilka sekund.

Możesz zawnioskować o zwrot do końca pierwszego tygodnia Programu.

W takiej sytuacji wpłacona kwota przepada.

Dostęp do wszystkich materiałów Programu, tutoriali, blueprintów automatyzacji i innych - zachowasz bezterminowo. Co to znaczy bezterminowo - dobre pytanie. Postaramy się utrzymywać i aktualizować materiały tak długo, jak będą przydatne. Dołożymy wszelkich starań aby jeszcze przez lata przydatne materiały były dostępne - jednak nie dajemy na to gwarancji, jak wiadomo, technologia się zmienia i być może przyjdzie czas, że materiały nie będą miały już takiej wartości. Zastrzegamy sobie wtedy prawo ich usunięcia.

Wszystko, co jest przerabiane w Programie znajdzie się w jednym dużym repozytorium, do którego zachowasz dostęp. Nie limitujemy ani wyrywkowo nie ograniczamy dostępu do tego, co wyprodukujemy w trakcie Programu.

Otrzymujesz 6 miesięczny dostęp do naszej społeczności oraz bezterminowy dostęp do grupy absolwentów Programu. Pełny dostęp do społeczności po okresie 6 miesięcy możesz wykupić na normalnych zasadach.

Tak, jeśli spełnisz warunki do jego otrzymania. Będą one szczegółowo rozpisane przed Programem, w docelowym harmonogramie.

Zwrot kosztów w zleceniach możesz otrzymać w ciągu 6 miesięcy od zakończenia Programu, jeśli spełnisz warunki - są dość rygorystyczne. Będą one szczegółowo rozpisane przed Programem, w docelowym harmonogramie. Stawka, na której będziesz pracować to 50 zł/h a więc Program może zwrócić się w 2 tygodnie.

Nie, scenariuszy czy poszczególnych wideo nie można kupić poza Programem.

Tak, oczywiście. Fakturę wystawiamy i przesyłamy do każdego zamówienia, maksymalnie 14 dni po dokonaniu wpłaty całej kwoty za Program. NIP podajesz w koszyku przy zakupie. Zakupy obsługuje easycart.pl

Poza najnowszą wersją nowoczesnej przeglądarki, jak Chrome, nie ma dodatkowych wymagań. Ważne jest, abyś miał komfort pracy w trakcie Programu. Korzystanie z małego ekranu laptopa raczej nie jest wygodne przy projektowaniu stron WWW. Dobrze mieć jeszcze jeden, zewnętrzny monitor. W miarę szybkie łącze jest też ważne podczas Programu (np. LTE).

Co do zasady - nie. Tam, gdzie się da (czyli w większości przypadków) będziemy korzystać z darmowych wersji narzędzi. Natomiast niekiedy będzie to wymagało nieco gimnastyki lub zakładania kont wielokrotnie. Dla komfortu w Programie warto więc będzie niekiedy wykupić usługę, na ogół za kilka $. Zakładamy tak czy inaczej, że będziecie później korzystać z narzędzi do automatyzacji, które nie są drogie, ale jednak płatne. W zależności od ilości automatyzacji, które stworzycie, koszt początkowy to zwykle $10 miesięcznie.

Masz więcej pytań? Pisz śmiało na hello/at/automatify.io 📧

© 2021 zautomatyzowani.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.